noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

رئیس اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: عملیات عمرانی این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع و زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در حوزه‌ ویژه اقتصادی بیرجند،در درحال حاضر اجراست و ساختمان آن ۸۰ درصد ترقی فیزیکی دارد که تا آبان این سال به منفعت برداری می رسد . 


زارعی انگیزه از رویکرد اندازی این کارخانه را صادرات به افغانستان و تولید اشتغال برای جوان ها خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: در شرق و جنوب شرق مرزوبوم و همینطور در مملکت افغانستان مانند این کارخانه وجود ندارد و تولیدها این کارخانه علاوه بر مصرف داخلی به افغانستان صادر خواهد شد . 


او گفت:با رویکرد اندازی این کارخانه در هر کشیک کاری به طور بی واسطه برای ۳۰ نفر و غیر مستقیم برای ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر شغل تولید می شود . 


زارعی افزود: نیز هم اکنون دستگاه های خط ساخت این کارخانه وارد ناحیه ویژه اقتصادی بیرجند شده و قرار میباشد واحد صنایع تکمیلی تولید محصول ها چرمی دربرگیرنده ساخت اشکال کیف ،کفش، چرم مبلی و خودرویی هم در کنار این واحد راه و روش اندازی شود . 


مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری ناحیه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومانی گروهی از سرمایه گذاران یزدی احداث می شود و روزانه ۸ تا ۱۰ هزار متر مربع گنجایش ایجاد آن است . 


زارعی افزود: معافیت ۱۳ ساله مالیاتی، حذف بروکراسی اداری و حذف تعرفه گمرکی واردات از پاراگراف مزایای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند هست . 


نیز 

هم اکنون ۱۱ واحد صنعتی و تولیدی در حیطه ویژه اقتصادی بیرجند فعالند

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی