noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

۱۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیامبر شجری رئیس اتحادیه‌‌ کشوری کیف و کفش گفت: در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان داخلی، کمپانی ها و تولیدکنندگان برخی کشورها از جمله ایتالیا، ترکیه، چین، روسیه، هند، آلمان و فرانسه حضور می یابند و جدیدترین تولید ها صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنر صنعت را به نمایش عموم می گذارند . 

او بیشتر کرد: در چهار‌مین نمایشگاه در بین المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنعت های متعلق که در تالار های سالن ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ و فضای باز نمایشگاه میان المللی تهران برگزار خواهد شد، بیش از۲۳۰ کمپانی حضور خواهند داشت . 

شجری با بیان این‌که ۱۵۰ شرکت داخلی و ۸۰ شرکت فرنگی هستند، خاطرنشان کرد: قرار است هیئت های تجاری فرنگی از روسیه، چین، ایتالیا و ترکیه از نمایشگاه بازدید کنند و با کمپانی های اهل ایران وارد مذاکرات تجاری شوند . 

احمد ابوالحسنی مدیریت ستاد اجرایی چهارمین نمایشگاه دربین المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنعت های متعلق نیز از حضور هیئت هایی از استان های متفاوت سرزمین از جمله خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان در این نمایشگاه خبر داد . 

او با ابلاغ اینکه چهار‌مین نمایشگاه دربین المللی صنعت چرم،کیف، کفش و صنایع وابسته در ۱۵ هزار متر مربع برگزار می شود، افزود: در حاشیه این نمایشگاه چهار نشست و کارگاه علمی و تخصصی با حضور استادان دانشکده ها ، متخصص ها و صاحبان صنایع چرمی مرزوبوم برگزار خواهد شد . 

ابوالحسنی بیش تر کرد: نمایشگاه چهارمین دوره خود را می سپری کرد و شاهد استقبال چشمگیر کمپانی های متفاوت داخلی و فرنگی هستیم و در مقایسه با پارسال در هر دو بخش داخلی و خارجی پرورش حدود ۱۵ درصدی مشاهده می شود . 

وی 

گفت: در چهار‌مین نمایشگاه در میان المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنعت های وابسته؛ انواع تولید ها و محصولات چرمی مشتمل بر کیف های متعدد اداری، زنانه، مردانه، انواع کفش های چرمی مردانه و زنانه ، محصولات لایه چرمی، اشکال خرقه های چرمی ، اشکال چرم گاوی ،چرم اشبالت، چرم میشی، چرم گوسفندی، چرم بزی، چرم مصنوعی، انواع دستگاههای لیزری، دستگاه پرس، دستگاههای جین زن، اشکال ماشین های دوخت و دیگر صنعت های و تجهیزات به سناریو گذارده می شود . 

چهارمین نمایشگاه میان المللی صنعت چرم، کیف، کفش و صنعت های وابسته با حمایت اتاق صنف‌ها کشور و همیاری انجمن صنایع چرم ایران، اتحادیه چرم و مصنوعات وابسته، اتحادیه کفش دست دوز، اتحادیه کفش ماشینی، اتحادیه سراجان، اتحادیه ساخت چرم مصنوعی و انجمن مدیران صنف کفش ایران برگزار می شود . 

معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندی های کارخانه ها، شرکت ها و کارگاه های داخلی، توسعه و گسترش صادرات و یافتن بازارهای تازه صادراتی از اهداف نمایشگاه می باشد . 

همچنین ارائه ظرفیت ها و توانمندی های صنعت چرم کشور، نمایش پایانی تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و فرنگی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال اکثر فناوری های روز به کشورمان، ساخت ارتباط‌های تجاری نو و تقویت ارتباط ها قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات ، شناخت با الگوهای پیروز جهانی درعرصه صنعت چرم، آماده کردن مسئله های اضطراری برای سرمایه گذاری کمپانی های داخلی و فرنگی و کار آفرینی و اشتغال پایدار مهم ترین هدف ها برگزاری این نمایشگاه میباشد . 

چرم از گذشته در جهان بخشی از کالاهای لوکس محسوب می شد و همچنان برندها و نام‌های والا برای محصول ها خود از چرم به کار گیری می‌نمایند . 

کشور‌ایران با پیشینه سه‌ هزار ساله، اولی و قدیمی‌ترین تولیدکننده چرم دنیا می باشد . 

اثر ها باستانی به یادگارمانده از بازه پیش از تولد نشان می‌دهد که ایرانیان حدود ۱۵۰۰ سال قبلی از به دنیاآمدن از پوست برای تنظیم لباس، کفش و پیکار افزار استعمال می‌کردند . اولی کارخانه چرم‌سازی کشور‌ایران در سال ۱۳۱۲ در همدان و دو‌مین کارخانه در سال ۱۳۱۴ در تبریز تأسیس شد . 

ولی کشوری که صنعت چرم را به رونق و آوازه جهانی رساند ، ایتالیاست . اما روز جاری نیز جمهوری اسلامی ایران جزو ۳ کشور مهم در تولید پوست و صادرکننده تولیدها نیم ساخته محسوب می شود . 

همچنین کشورمان یکی از مطرح ترین تامین‌کننده‌های صنعت دباغی در جهان در مشاجره چرم سبک می‌باشد . 

البته کارگاه های چرم سازی سبک در کشور ایران مضاعف اندک میباشد و از آنجایی که اندازه پوست استحصالی فراوان بالاست و مصرف داخلی قابلیت و امکان جذب ۱۰ تا ۱۵ درصد پوست مو جود در بازار داخلی را دارد ؛ مازاد آن بصورت نصفه ساخته شده صادر می شود . 

حدود ۸۵ درصد از کل مقدار صادرات پوست ما به چهره سالامبور و وتبلو که جنس نیم ساخته میباشد ، صادر می گردد . 

ارزآوری این فرآورده هر ساله حدود۲۰۰ میلیون دلار هست . 

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

علی اژدرکش در گفتگوی منحصر به فرد با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به این‌که با سرمایه ای مساوی ۲۷ تا ۳۰ میلیون تومان در صنعت کفش شغل ایجاد می شود افزود: صنعت کفش پنجمی صنعت کشور برای جایگزینی صنعت نفت در ارز آوری است . 


وی با اشاره به ساکن بودن صنعت کفش گفت: صنعت کفش تهران، قم، اصفهان، تبریز و مشهد مقدس سابق ترین صنایع مو جود می باشد . 


رییس اتحادیه کفش ماشینی با اشاره به جایگاه کفش در رفع بحران بیکاری افزود: گنجایش صنعت کفش در ساخت شغل سبب ساز رفع این خلل در مملکت می شود . 


اژدرکش با اشاره به مقام غیرمناسب کفش جمهوری اسلامی ایران در بازارهای جهانی گفت: از ۱۲۰ میلیارد دلار چرخش مالی کفش در دنیا، سهم جمهوری اسلامی ایران کمتر از یک درصد می‌باشد . 


او ظرفیت کشور‌ایران را در ایجاد کفش با کیفیت بسیار قابل اعتنا دانست و ادامه داد: با توجه به این گنجایش در چهره داشتن برنامه ریزی مطلوب ظرف ۳ تا ۵ سال آتی می بضاعت و توان صادرات کفش را از ایران تا ۲ میلیارد دلار ارتقاء اعطا کرد . 


رییس اتحادیه کفش ماشینی با اشاره به تلاش ساخت کنندگان در ایجاد کفش با کیفیت فراتر گفت: ما برای رسیدن به انگیزه تعیین شده نیاز به یاری وزارت علوم برای تربیت نیروی متخصص داریم . 


اژدر کش با اشاره به این که تقویت تولید نیاز به دسترسی مناسب به مواد نخستین مطلوب چرم طبیعی، چرم تصنعی و زیره دارد افزود: حضور در نمایشگاه های بین المللی، مارک سازی تسهیلات کم سود و رفع نقص‌ مالیات بر ارزش افزوده، حمایتهایی میباشد که در صورت عملیاتی شدن صنعت کفش کشور‌ایران را متحول می نماید . 


کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار سایت صنعت کفش، امروز دو‌شنبه ۱۳/۰۹/۱۳۹۶ مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران در محل هتل ارم برگزار شد و شرکت کفش شیما به سر کردگی هیئت مدیره محمد عرب موفق شد تا برای پنجمین سال پیاپی تیتر صادرکننده مثال استان تهران را بدست آورد . 

در این مراسم که برای او‌لین توشه توسط بخش سری و اتاق بازرگانی تهران برگزار شد؛ ۲۰ صادرکننده مثال استان تهران معرفی شدند که ۳ نفر از این صادرکنندگان به نام‌های علیرضا انصاری کمپانی مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، مسعود قصاعی کمپانی صنعت های چینی زرین ایران، محمد تک دهقان کمپانی تکنو تک، شایسته تقدیر شناخته شده‌اند . همینطور اسامی ۱۷ نفر از صادرکننده نمونه این استان نیز بدین شرح است: شرکت نورد لوله یاران سید علیرضا ابویی مهریزی، مهدی جمالی تیم خودروسازی سایپا، وحید زاده کمپانی سایپا یدک، محمد رحیمی شرکت سولان سبز، احمد بستانچی کمپانی دمنده، خانم خواجه کمپانی هنگ پاییزه، سیامک شهریاری شرکت تهیه و بسته بندی خشکبار آرات، مجید بازیان کمپانی تجارت آرمان پگاه، حسن جودکی کمپانی شیر پاستوریزه پگاه، سعید آقا صادقیان شرکت تک ماکارون، رضا دوستان کمپانی صنعت های کاشی و سرامیک سینا، مهدی علیخانی زاده کمپانی رنگ و رزین الوان، محمد علمی گروه صنعتی پاکشو، نیکپو قسملو شرکت دربین المللی تولید ها پارسی، اسعد عزیز شرکت نفت بهران، محمد عرب کمپانی تولیدی کفش شیما، سمیع سمیعی شرکت نبواد برزن به تیتر صادرکنندگان مثال معرفی و تقدیر شدند . 

جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران برد کمپانی کفش شیما را به جناب آقای محمد عرب (ریاست هیئت مدیره جامعه) و تمامی کارکنان این کمپانی تهنیت می گوید . 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی غفوری مقدم پیش از ظهر در نشست خبری تخصصی صنعت چرم، کیف و کفش که با راه و روش معرفی ظرفیت‌ها، تقویت بازاریابی و صادرات در تالار جلسات اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت بخش محرمانه برنامه‌هایی را برای ارتقاء تولیدها کیفیت خوب دارااست . 


او ادامه داد: میانگین صنوف تولیدی کشور ۲۰ درصد است که هم اکنون به ۱۸٫۵ درصد رسیده، این عدد می بایست به دست‌کم متوسط کشوری ۲۲ درصد برسد و برای ارتقا تولیدکنندگان و محصولات تولیدی مستمند حمایت دستگاه‌هایی از پاراگراف اتاق صنف‌ها هستیم . 


معاون کارها بازرگانی و گسترش تجارت اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی متذکر شد: حضور بسیار قوی محصولات تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و فرنگی سبب ساز توسعه صادرات صنعت کفش می گردد . 


غفوری مقدم با اشاره به پرورش مناسب مرحله کیفیت کیف و کفش در خراسان رضوی، افزود: این استان در یکی دو سال اخیر جایگاه چهارم در ایجاد تولیدها کفش را داشته و در تولید ها دست دوز جایگاه دوم را کسب کرده می باشد . 


او 

با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی مطلوب هست برای اینکه دروازه جدیدی برای ساخت باطن ساخت کنیم، یادآور شد: برنامه‌ریزی شده می‌باشد که کشورهای پاکستان، افغانستان و ترکمنستان را با محصول ها حوزه چرم آشنا کنیم

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

در حالتی که در گذشته چینی‌ها در زنجیره بها ساخت کالاهای گوناگون فقط تامین‌کننده نیروی انسانی، انرژی و زمین بودند و کشورهای دیگر علم و فناوری و سرمایه را تأمین می‌کردند، البته روز جاری چینی‌ها در این زنجیره قیمت جایگاه خویش را تغییر تحول داده‌اند و از کشوری که نیروی انسانی و زمین را تأمین می‌کرد، به کشوری تبدیل شده‌اند که خود طراحی و مدیر می نماید . در راستی بایستی ذکر کرد که حضور در زنجیره ارزش تولید فرآورده مهم ترین برهان موفقیت چین در کسب ورود به بازارهای جهانی در تولیدها گوناگون است . 


ورود 

جمهوری اسلامی ایران به زنجیره قیمت جهانی کفش درحال حاضر با اعلام خبر قرارداد میان تولیدکنندگان کفش ایرانی با یک برند مطرح خارجی، اینگونه به ‌نظر می‌رسد که دروازه‌های پرورش و توسعه و گسترش این کسب‌وکار در کشورمان درحال بازشدن میباشد . 


ورود تولیدکنندگان کفش خارجی به کشور ایران را می‌توان ابتدا سرمایه‌گذاری و شراکت اقتصادی استوار با طرف‌های اهل ایران دانست . شراکتی مسلما به توسعه و گسترش صادرات این تولید ها و رجوع اعتماد از دست‌رفته به تولیدات اهل ایران در کشورهای ناحیه سبب خواهد شد . 


رئیس اتحادیه کفش ماشینی در خصوص قرارداد همکاری با شرکت‌های خارجی برای تولید کفش در جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: «برای آن‌که مانند گذشته بتوانیم سهم مطلوب خویش را در بازارهای جهانی و حداقل بازار‌های کشورهای همسایه به دست آوریم، شایسته ترین رویه همیاری با برند‌هایی هست که در درحال حاضر حاضر سهم بازار، شبکه فروش و حالت مناسب در بازارهای صادراتی دارا‌هستند و در در میان کشورهای همسایه شناخته‌شده می باشند . 




اولین توقع از این همکاری این میباشد که محصول ها ایرانی با عبارت made in iran سهم خویش را در بازار به دست آورد؛ یعنی اعتماد مشتریان را کسب نماید . همکاری با برند‌های مطرح قادر است این قضیه را برای کفش‌های ایرانی به دست بیاورد .» 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

مسعود بناییان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: کشور کشور ایران طی تعدادی سال قبل در مورد پباده سازی و مد در حوزه کیف و کفش مراکزی برای فراگیری اشخاص نداشته میباشد . 


او با بیان این‌که متأسفانه طراح مد کیف و کفش در مرزو بوم نداریم، ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی به عامل کمبود طراح ایرانی مجبور به کپی‌برداری از مد و طرح های خارجی هستند . 


عضو اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران افزود: ایران در زمینه پباده سازی کیف و کفش ضعف اکثری دارد، ایجاد کنندگان داخلی از نیود طراح در موضوع کیف و کفش ناراضی می باشند و بیشتر مشتریان ایرانی در‌پی کیف و کفش تازه و مدرن با توجه به مدهای روز دنیا میباشند . 


بناییان 

با تاکید بر لزوم تأسیس راءس و دانش کده طراحی کیف و کفش، بیشتر کرد: وظیفه دولت است که به تفکر تأسیس کالج و یا مرکزی پایین عنوان مد و پباده سازی در قضیه کیف و کفش باشد

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

رسول شجری در اعلام کرد وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه تشدید ساکن شدن سبب مشکل ها متعددی را برای واحدهای تولیدی کفش به وجود آورده است، اظهارداشت: جلسات مختلفی را با مسئولان گوناگون برگزار کرده ایم و تمامی شعارهایی در حمایت از ایجاد ملی سر می زنند ولی متأسفانه بیان کننده کسی به فکر واحدهای تولیدی به ویژه صنعت کفش نمی‌باشد . 


وی با ابلاغ این‌که به جای فروش در بازار عید فقط سردرگم بوده و برای حل مشکل ها خود به هر دری می زنیم، افزود: تعطیلی واحدهای تولیدی کفش همین سال رشد ۱۰ تا ۲۰ درصدی داشته می‌باشد و بخش متعددی از نیروی انسانی این حوزه بی کار شده اند . 


مدیریت اتحادیه کفاشان دست دوز بسیاری از واحدهای تولیدی گزیده از خط ساخت خویش را تعطیل و با ظرفیت حدالقی عمل می کنند، تصریح کرد: این در حالی میباشد که روزی صنعت کفش مرزوبوم جنس به روسیه صادر می کرد اما روز جاری به حافظه سودجویی یک سری از افراد در تشدید واردات و قاچاق کفش در حالت نامناسبی قرار دارااست . 


او در ادامه کلام های خود به واردات زیره و رویکرد کفش به عنوان کالای نصفه ساخته به کشور اشاره کرد و گفت: سودجویان به راحتی این زیره و راه کفش را در یک پایین پله چسبانده و راهی بازار می کنند کسی نیز با آن ها برخوردی نمی نماید . ما چه بسا پیشنهاد دادیم که یکی ازکارشناسان اتحادیه به رخ رایگان در گمرکان بومی شود و بازدارنده وردات این مدل کالاها به تیتر ابزار ایجاد شوند ولی متأسفانه کسی پذیرش نکرد . 


شجری با بیان این که همین سال واحدهای ایجاد کفش فروش نیکی نخواهند داشت، گفت: رقابت در بازار دوچندان ناعادلانه است بها مواد اول گران می‌باشد و در غایت ارزش کالاهای ما را ارتقا داده می باشد . 

در حالی که قیمت کالاهای قاچاق ارزان می باشد

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار اسومس (جامعه مدیران و متخصص ها صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران ASSOMES)، روز جمعه ۱۸/۱۲/۱۳۹۶ رویداد مهمی در زمینه همکاریهای مشترک برندهای اهل ایران و اروپایی شکل گرفت و طی مراسمی مختص از مارک مشترک درسا و سواروسکی پرده‌برداری شد . 

این همیاری دربرگیرنده تلفیقی از کیف و لوازم چرمی با طرحهای اصیل ایرانی کاری از مجموعه درسا و الماسهای براق و زیرورآلات مارک سواروسکی میباشد . 

همینطور در مراسم رونماییاز این مارک مشترک، لشگری، عضو هیئت مدیره و دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران، قبادی، دبیر کارگروه سوق‌دهی مد و خرقه وزارت تمدن و راهنمایی اسلامی، خردمند، ریاست اتحادیه سراجان تهران، پزشک معالج روستا، مدرس و مشاور بازاریابی، شفیعی، مشاور برندسازی، فاطمی و نورمحمدی، بنیانگذاران برند درسا، حاج نورمحمدی، مدیرعامل درسا هوم و اندرو، رئیس استدلال مارک سواروسکی حضور داشتند که در سخنان امیدبخش خود، به اهمیت برندسازی و ایجاد موضوع های اشتغال آفرینی برای زنجیره قیمت چرم و کفش و همینطور بکارگیری متودهای بازاریابی برای افزایش سهم بازار اشاره کردند . 

در ادامه دقت مخاطبان گرامی را به گزارش چهره یی از این مراسم جلب می‌نماییم . 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار وب‌سایت صنعت کفش؛ عصردیروز، سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷ پنجمین عصر روءیت کرد و بازدید نوروزی زنجیره بها کفش، چرم، کیف، پوشاک چرمی و صنعت های متعلق با حضور اهل یک محل این صنعت های در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد . 

در این نشست که به میزبانی جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران، اتحادیه کفاشان دستدوز تهران، اتحادیه کفش ماشینی و لاستیکی تهران، اتحادیه سراجان تهران، انجمن صنعت های چرم ایران، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی ایران، اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی، تصنعی و الزامات کفش تهران برگزار شد؛ پیشکسوتان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی زنجیره قیمت چرم و کفش کشورحضور داشتند . 

در اولِ این مراسم علی لشگری، عضو هیات مدیره و دبیر کل جامعه صنعت کفش کشور ایران ضمن خوشامدگویی به حاضران، وحدت و همدلی را سرمایه اجتماعی دانست و اظهار امیدواری کرد: با این سعی می‌توان از حجم چالش‌های جان دار در موقعیت فعلی تولید کاست و با قوت جلو رفت . 

همینطور در این گرد هم آیی نمایندگانی از تشکلهای هفتگانه، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خویش درباره شرایط جان دار تولید، برنامه و راهکارهای برون‌رفت از چالش‌ها در سال نو پرداختند . 

در همین راستا دکتر معالج علی اژدرکش، مدیریت اتحادیه کفش ماشینی و لاستیکی تهران از افت ۳۰درصدی بها پول ملی سرزمین در اولِ سال گفت و تیتر کرد: تمام صنعتگران صنف‌ها وابسته به صنعت کفش میتوانند با همیاری و دست در دست هم داشتند، می توانند سختی‌های پیش روی سال نو را به سالم پشت سر بگذارند . 

حسن نصیریان از اعضای هیات مدیره انجمن چرم کشور ایران نیز با اشاره به مشکل‌ها این صنف در فرمان تولید، قیمت‌گذاری، توزیع و فروش اظهار کرد: یکی از مخرب‌ترین فعالیت‌های انجام شده در یکسری سال اخیر زمینه ورود چرم از ترکیه بود که با حالت دوچندان راحت و سهل وآسان انجام شد و می‌شود . به این ترتیب از خلا بازار به کار گیری شد در فیض این چرم‌ها زمینه استقبال قرار گرفت . بنابراین بایستی با نوعی تعامل به این قضیه رسیدگی و رفع شود . 

از اتحادیه سراجان تهران نیز محسن خردمند، مدیر اتحادیه، سخنان خود را با نفد از تصمیم‌های مدیران بالادستی مقدمه کرد و گفت: سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان رئیس کل اقتصادی مرز و بوم در بخش‌های مختلف از افرادی که سال‌ها کوله‌بار تجربه در بطن بازار کسب کرده‌اند مشاوره نمیخواهند و این سبب به تصمیم‌گیری‌های اشتباه می‌شود . او گفت: تمام روسای اتحادیه‌ها، صنعت های و کارفرماها دارنده دانش تجربی بسیاری می‌باشند که می توانند نقطه‌نظرات و راهکارهای موثری ارائه دهند . 

همینطور نبی شجری، رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران نمایشگاه امپکس را بستری برای آموزش دانست و گفت: این نمایشگاه زمینه‌ساز این بود که بتوانیم خویش را با حالت روز عالم به‌لحاظ فناوری و علم فنی مطابقت و همخوانی کنیم . 

از دیگر سخنرانان این جلوس کرد محمد عرب مدیر هیات مدیره جامعه مدیران و متخصص ها صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران بود که تیتر کرد: نباید تنها از نقاط ضعف اظهار‌ بلکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های جانور گسترش قادر است بهانه‌ای برای تغییر نگاه‌ها باشد و درواقع این خود صنعتگر است که می تواند از این گوشه و کنار بهره‌وری حتمی را داشته باشد . وی با اشاره به چالش‌های سیاست‌گذاری در امر مالیات بر ارزش افزوده ادامه داد: یک عدد از درآمدهای دولت‌های جهان مالیاتی می باشد که در قبال بها افزوده محصول از مصرف کننده آخری اخذ می‌نمایند ازاین‌رو نمی توان انتظار حذف آن را داشت بلکه منش پرداخت آن در کشور تهی دست باز‌نگری و اصلاح هست . 

علیرضا 

ملک‌پور، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم تصنعی و مصنوعی کشور‌ایران نیز به کمبودهای جانور برای عمل محصولات پرداخت و تاکید کرد: در موقعیت حاضر بایستی واقع‌بین بود و اندیشه کرد چرا با تمام دانش‌های اندوخته شده‌ای که از تجربیات فعالان این صنایع وجود دارد، نمی‌توانند خلل ها خود را رفع کنند؟ در نقطه پایان این سخنرانی‌ها علیرضا ملک‌پوری دبیر اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی، تصنعی و مصنوعی و لازمات کفش تهران برای برون‌رفت از وضعیت بازار فعلی کشور توصیه داد: در مشاجره ایجاد تولیدات چرمی کمبودی در میهن وجود ندارد بلکه می بایست برای بسط بازار به سمت به کار گیری از فضای مجازی برای فروش تولیدات این صنف‌ها رفت و بازار دیجیتالی راه‌اندازی کرد تا به این ترتیب فروش آنلاین برای سراسر عالم فراهم شود . 

در این جلوس کرد همچنین روسای اتحادیه کفاشان تبریز، اصفهان و همدان، اتحادیه لوازم ورزشی تهران، اعضای هیات مدیره و دبیر انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران، انجمن کفش ماشینی استان قم، انجمن کفش تبریز، دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران، تعاونی تلاشگران صنعت کفش هیدج، تعاونی کشور کفش، نشریات تخصصی حوزه چرم و کفش حضور داشتند .

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • charmsara charmsara
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار اسومس، روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ماه، گرد‌همایی کمیسیون بازرگانی انجمن ملی صنعت های پلاستیک ایران با حضور نمایندگانی از تشکل‌های عضو انجمن از پاراگراف جامعه صنعت کفش کشور ایران در محل خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران برگزار شد . 


در این نشست، دو قضیه محوری ارزش مواد نخستین صنایع تکمیلی و فرایند عرضه و تقاضای مواد نخستین ارائه گردیده در بازار بورس محصول در امر عمل قرار گرفت . 


راجع به مسئله اول، اعضاوجوارح با چک قیمت‌های جهانی مواد اول صنعت های تکمیلی تولیدشده در صنایع پتروشیمی تایید نمودند که این تولیدات با در نظر به دست آوردن پنج درصد پایین‌تر از قیمت فوب خلیج عجم عرضه گردیده است . 


در 

قضیه فرایند عرضه و تقاضا نیز مقرر شد تا در گردهمایی بعدی این کمیسیون، آمار عرضه و تقاضای مواد پلیمری و پتروشیمی عرضه شده در بازار بورس کالا طی پنجاه و دو هفته سال ۱۳۹۶ قضیه نظارت قرار گیرد تا مشخص شود آیا عرضه این مواد اولیه در گریدهای متعدد پاسخگوی تقاضای خریداران داخلی بوده است یا خیر؟ 

گزارش‌ جلسات بعدی این کمیسیون متعاقباً به اطلاع مخاطبان گرامی خواهد رسید . 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • charmsara charmsara