noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

علی اژدرکش در گفتگوی منحصر به فرد با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به این‌که با سرمایه ای مساوی ۲۷ تا ۳۰ میلیون تومان در صنعت کفش شغل ایجاد می شود افزود: صنعت کفش پنجمی صنعت کشور برای جایگزینی صنعت نفت در ارز آوری است . 


وی با اشاره به ساکن بودن صنعت کفش گفت: صنعت کفش تهران، قم، اصفهان، تبریز و مشهد مقدس سابق ترین صنایع مو جود می باشد . 


رییس اتحادیه کفش ماشینی با اشاره به جایگاه کفش در رفع بحران بیکاری افزود: گنجایش صنعت کفش در ساخت شغل سبب ساز رفع این خلل در مملکت می شود . 


اژدرکش با اشاره به مقام غیرمناسب کفش جمهوری اسلامی ایران در بازارهای جهانی گفت: از ۱۲۰ میلیارد دلار چرخش مالی کفش در دنیا، سهم جمهوری اسلامی ایران کمتر از یک درصد می‌باشد . 


او ظرفیت کشور‌ایران را در ایجاد کفش با کیفیت بسیار قابل اعتنا دانست و ادامه داد: با توجه به این گنجایش در چهره داشتن برنامه ریزی مطلوب ظرف ۳ تا ۵ سال آتی می بضاعت و توان صادرات کفش را از ایران تا ۲ میلیارد دلار ارتقاء اعطا کرد . 


رییس اتحادیه کفش ماشینی با اشاره به تلاش ساخت کنندگان در ایجاد کفش با کیفیت فراتر گفت: ما برای رسیدن به انگیزه تعیین شده نیاز به یاری وزارت علوم برای تربیت نیروی متخصص داریم . 


اژدر کش با اشاره به این که تقویت تولید نیاز به دسترسی مناسب به مواد نخستین مطلوب چرم طبیعی، چرم تصنعی و زیره دارد افزود: حضور در نمایشگاه های بین المللی، مارک سازی تسهیلات کم سود و رفع نقص‌ مالیات بر ارزش افزوده، حمایتهایی میباشد که در صورت عملیاتی شدن صنعت کفش کشور‌ایران را متحول می نماید . 


کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۷/۲۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی