noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

اسکاف با اعلام اینکه بازار کفش همدان تهی دست سرمایه‌گذاری بدون شوخی است، تصریح کرد: دستگاه‌های جدید و پیشرفت در ایجاد کفش از نیازهای کلیدی استان هست . 


وی با عنوان اینکه نمی شود ره صدساله را یک شبه طی کرد افزود: کفش همدان مستضعف برندسازی و رقابت با استان‌های دیگر می‌باشد که به این زودی محقق نمی شود . 


بازار 

کفشدوزخانه مشتری سابق خویش را دارد 

این کسبه سابق بازار با بیان این که بازار کفشدوزخانه مشتری دیرین خویش را داراست که متاسفانه با رشد جمعیت افزوده نمی‌شوند؛ ادامه داد: آنچه در متن جامعه وجود دارااست با مواقعی که ثبت مینمایند اختلاف متعددی دارد؛ برنامه‌ریزی فیس گرفته نیز هیچ تناسبی با نیاز بازار ندارد . 


وی با ابلاغ اینکه رونق بازار مستضعف حضور پیشکسوتان این حوزه در تصمیم‌گیری‌هاست، گفت: بزرگان بازار باید در تصمیم‌گیری در قضیه خویش شریک باشند . 


تصمیمات 

تئوریک بوده و گره‌ای از مشکل‌ها کسبه و بازار را حل نخواهد کرد 

اسکاف با بیان این‌که تصمیمات تئوریک بوده و گره‌ای از معضلات کاسب ها و بازار را حل نخواهد کرد، افزود: باید عمل به بازار سپرده شود . 


از آقای اسکاف قدردانی کردم، مقداری آن طرف‌تر یک عدد دیگر از مغازه داران نشسته بود، سلامش کردم، به گرمی پاسخ داد، مجال را مغتنم شمردم و آغاز کردم به سئوال کردن . 


این مغازه‌دار با ابلاغ این‌که متاسفانه نسل جدید بازار کفشدوزخانه را نمی‌شناسند اظهار کرد: نسل نو ترجیح می‌دهد که خرید خود را از پاساژ و مرکزها خرید امروزی تهیه و تنظیم نمایند . 


آقای کلانتری با اظهار این‌که ورود اجناس چینی بازار رقابت را تقویت کرد، افزود: ورود اجناس چینی معایب زیادی برای کفش استان داشت اما در بالا بردن کیفیت اجناس ایرانی نیز بی‌تاثیر کمبود . 


این کسبه دیرین بازار ادامه داد: کفش چینی منجر شد تا تولید کنندگان به تنوع محصول نیز رغبت نشان داده و زیبایی ظاهری کفش نیز از اولویت‌ها قرار بگیرد . 


عدم 

معرفی بازار سنتی برای نسل نو معضلی بزرگ 

او با تیتر این‌که چهار سال میباشد که درخواست نصب تابلو در عرصه شهر را برای معرفی کفشدوزخانه داده‌ام، ولی ترتیب اثر داده نشده است، افزود: معتقدم عدم معرفی این بازار سنتی برای نسل جدید خیلی بحران بزرگی می باشد . 


او با بیان این‌که معرفی از نیازهای کلیدی بازار سنتی است؛ افزود: بازار کفشدوزخانه از قدمتی دیرینه برخوردار می‌باشد با فراموشی این بازارها به نوعی فرهنگ ساکن استان هم به دست بیماری آلزایمر سپرده خواهد شد . 


کمبود 

پارکینگ از عارضه ها دیگر بی‌رونقی بازار کفشدوزخانه 

کلانتری فقدان پارکینگ را از دیگر دلایل بی‌رونقی بازار کفشدوزخانه برشمرد و افزود: ایجاد پارکینگ و فضای مناسب برای بازدید افراد مستقر و غیر مستقر از بازارهای سنتی همدان از اولویت‌هاست . 


مدیر اتاق صنوف همدان هم با ابلاغ اینکه معرفی بازار همدان از مهمترین اولویت‌هاست، ابلاغ کرد: متاسفانه ارثیه فرهنگی و شهرداری در نصب تابلو و معرفی بازار سنتی همدان کوتاهی می نمایند . 


احمد گازرانی با اظهار تاسف از این که نمی‌دانم عامل تعلل شهرداری و میراث فرهنگی در شناساندن بازار سنتی همدان چیست؟ تصریح کرد: در صورتی‌که به دنبال جذب گردش گر برای استان هستیم نباید در معرفی بازار که از مهم ترین اماکن توریسم است؛ غافل شویم . 


وی با تیتر این که از میدان لامپ قرمز‌رنگ به “بازار اصلی، کفشدوزخانه مسگرخانه “متاسفانه هیچ تابلویی برای معرفی وجود ندارد، تصریح کرد: در‌صورتی‌که بازار سنتی همدان معرفی نشود، نباید انتظار رونق داشته باشیم . 


مدیریت اتاق صنوف همدان با اظهار اینکه ورودی بازار به ادله هجوم دستفروشان مطلوب نیست، تاکید کرد: ارگان های ذی‌ربط بایستی دست در دست یکدیگر دور و بر را برای رونق بازار سابق و به خصوص کفشدوزخانه فراهم نمایند . 


او با تاکید براینکه شایسته ترین کاسب ها در بازر کهن همدان و به خصوص کفشدوزخانه عمل دارند، بیشتر کرد: این صنف با هزینه فردی مبادرت به مسقف کردن و کف‌سازی بازار برای رونق بازار و جذب گردش گر کرده‌اند . 


اجناس 

خارجی بازار رقابت را داغ می‌کند 

گازرانی با بیان این‌که اجناس خارجی برای ساخت رقابت و تنوع مال مضاعف مناسب هستند، تاکید کرد: ورود اجناس خارجی، تولیدکنندگان را در ایجاد کالا مرغوب، با کیفیت و متنوع ترغیب خواهد کرد . 


وی با اشاره به این‌که کفش همدان با مارک فرنگی توزیع می‌شود، تاکید کرد: همدان در ساخت کفش پزشکی زنانه کلام اول را در مرزو بوم می زند . 


مدیریت اتاق صنفها همدان ادامه داد: از طرف دیگر کفش همدان کفشی مرغوب بوده و طبق استاندارهای جهانی ساخت می‌شود، صرفا معرفی این امتیازات و ظرفیت‌ها نیازمند همت همگانی می‌باشد . 


با 

این تفاسیر تعلل در معرفی بازار سنتی همدان به خصوص بازار کفشدوزخانه با قدمتی دیرینه درست نیست، مگر خیر این می باشد که استاندار همیشه بر جذب گردش گر تاکید فراوان داشته و دارد، پس چرا در معرفی بازار به عنوان یک عدد از مهم ترین اماکن توریست‌پذیر اهمال‌کاری می‌شود؟ 

از 

طرف دیگر حفظ نام‌و‌نشان و فرهنگ وتمدن هر استان وظیفه کلیه افراد بومی در آنجا بوده و باید خاطرنشان کرد رجوع رونق و بازدید گردش گر از بازار سنتی از پاراگراف کفشدوزخانه در معرفی فرهنگ و قدمت استان بی تاثیر نخواهد بود

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۸/۰۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی