noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از معضلات ما هزینه‌های فروشگاهی میباشد و این‌که وقتی که مجتمع تجاری بهره‌برداری می گردد آغاز از برندهای فرنگی دعوت به همکاری می شود و این کار سبب شده تا بضاعت رقابتی تولید کننده داخلی نسبت به مارک فرنگی کمتر شود . 


سیدجواد حسینی خواه تشریح کرد: فرهنگ‌سازی به نوعی است که مردمان بیشتر به مارک خارجی تمایل دارا‌هستند و این منجر تقویت واردات شده و ایجاد داخلی در لبه قرار گرفته می‌باشد . انتظار ما حمایت هم از سوی دولت و هم ا ز سوی ملت میباشد چون با اعتمادی که به کالای خویش داریم میتوانیم حالت خیر و خوبی را برای مملکت خود آماده کنیم . 


قائم منزلت مدیرعامل در ادامه سخنانش افزود: خوشبختانه از سالی که شروع به کار کردیم تمام محصولات خود را به نحو احسن عرضه کرده‌ایم . بخش اعظم مشتریان ما کسانی هستند که قبلاً از چرم به کارگیری کرده‌اند و همین سبب ساز رونق چرم مارال گردیده زیرا مشتری تفاوت کیفیت را لمس می کند . 


وی تاکید کرد: در کشور‌ایران الگویی برای خود پیدا نکردیم تا دنباله‌روی آن باشیم و این باعث شد تا کشورهای اروپایی را الگوی فعالیت خویش قرار دهیم و در همین راستا با بهره‌گیری از تجربیات مهندسان و طراحان فرنگی توانستیم کالایی شبیه کالای خارجی ساخت کنیم . به این روش که طراحان داخلی را طی دوره‌های آموزشی به کشورهای اروپایی فرستادیم تا بتوانیم نیز با جد پیش رویم و نیز طراحانی قدر رشد داده باشیم که هم حالا ماهیانه ۲۰ هزار قطعه چرمی ایجاد می کنیم که نسبت به فصول متغیر می باشد . 


او ادامه داد: انگیزه ما طی ۳ سال اخیر کیفیت، رضایت مشتری و صادرات بوده که متاسفانه بهایی برای ارائه محصول با کیفیت دریافت نکردیم . 


مارال چرم از حیث کیفیت و بها در کشور حرف اول را می‌زند زیرا استانداردهای ما در تمام تولیدها یکسان هست . 


حسینی خواه در نقطه نهایی ضمن اشاره به این مسئله که سیاست‌های کلان بایستی واقع‌بینانه در جهت حمایت از تولید باشند افزود: جمهوری اسلامی ایران ۸ درصد پوست گوسفندی دنیا را دارد که اکثر این تولیدات به رخ خام صادر می شود و هیچ حمایتی از سوی دولت جهت تبدیل این مواد به پوشاک به کار نیامده هست و برای جذب بازرگانان فرنگی بستری فراهم نگردیده می باشد . 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۸/۱۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی