noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

سعید کلیدی در گفت‌وگو با خبر نگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران درباره وضع بازار چرم اظهار کرد: رکودی که گریبان‌گیر اقتصاد مرزو بوم شده، روی بازار تمام صنوف تأثیرات منفی داشته میباشد و بازار از رونق برخوردار نمیباشد . 


او ادامه داد: با دقت به اینکه در سکون به سر می‌بریم، دولت در عملکرد می‌باشد تا اقتصاد مرزو بوم را از زیر سایه ساکن شدن خارج کند و تلاش‌هایی انجام داده البته کافی نمیباشد . 


رئیس اتحادیه چرم ارگانیک و تصنعی و مصنوعی و لوازم کفش با تأکید بر این‌که دولت می بایست نگاه ویژه‌ای به اجرای کامل اقتصاد مقاومتی داشته باشد، تصریح کرد: رونق اقتصاد، اشتغال‌زایی، رفع بحران بیکاری و شکوفایی صنعت به اجرای بدون نقص این سیاست ارزشی قضیه تأکید منزلت معظم رهبری بستگی دارااست . 


اصلی با اشاره به این‌که در آستانه شکل‌گیری دولت دوازدهم هستیم، بیش تر کرد: مردمان مطالباتی در دعوا معیشت و اشتغال جوانان دارا هستند که دولت باید به به وقوع پیوستن آن نگاه ویژه‌ای داشته باشد . 


وی با بیان اینکه مطالبه ما از دولت دوازدهم شکوفایی اقتصاد چرم و اثاثیه کفش و صنایع وابسته به آن است، تصریح کرد: برای تحقق این هدف، به ارائه بسته‌های حمایتی از سوی فرد رئیس‌جمهور به‌عنوان مدیریت دولت نیاز داریم تا به امداد سرمایه‌گذار داخلی بیاید و بسترسازی ضروری برای جذب سرمایه‌گذار فرنگی نیز آماده شود . 


مدیر اتحادیه چرم ارگانیک و مصنوعی و اسباب کفش با تأکید بر این‌که نمایشگاه بین‌المللی «ام‌پکس» صنعت چرم و لوازم کفش و صنایع متعلق با حضور تولیدکنندگان داخلی و یک‌سری میهن دنیا برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه در راستای حمایت از ایجاد ملی سه ماه آتی برپا می‌گردد . 


دارای اهمیت 

با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه شایسته ترین مجال برای گرد هم آیی تولیدکنندگان صنعت چرم و لوازم کفش در باطن مرزو بوم است، تصریح کرد: بایستی با تعاملات داخلی هر چه زودتر به اهداف کلان مانند رونق اقتصاد، با تقویت ساخت ملی برسیم

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۸/۱۶
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی