noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

در همین ارتباط رئیس اتحادیه کیف، کفش و پوشاک ابهر گفت: بازار رو به ورشکسته شدن است و در شرای تمام سرمایه بعضی از مغازه‌داران را جمع کنند، یک دهم بدهی‌های‌شان هم نخواهد شد . مهرداد انصاری، مدیریت اتحادیه کیف، کفش و پوشاک ابهر در رابطه با عدم حمایت از ساخت ملی اظهار کرد: شعار حمایت از تولید ملی صرفا در حد صحبت باقی ماند و موقعیت بدتر از قبل هم شد . 


وی ادامه داد: قرار بر این بود که با حذف جنس قاچاق و حذف کالاهای وارداتی که توان ایجاد آن ها را داریم، از تولید‌کنندگان حمایت شود، اما در این در میان صرفا هزینه‌ها ارتقاء یافت . رئیس اتحادیه کیف، کفش و پوشاک ابهر در ادامه این مقاله افزود: ایجاد داخلی عالی و از پتانسیل قدرتمند برخوردار هست و در رخ حمایت توان رقابت با فرآورده خارجی را داراست . 


انصاری تصریح کرد: از تولید‌کننده‌ای که از تسهیلات ۲۴ درصدی در این وضعیت مشقت بار اقتصادی و هزینه‌های سنگین وزن استفاده می‌کند، نمیتوان انتظار جنسی با کیفیت عالی و قیمتی ذیل داشت . 


مدیر اتحادیه کیف، کفش و پوشاک ابهر خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت محترم حداقل در ماه‌های آخر کار خود فکری به حالا بازار کند . اگر چه که هیچ‌کس حرفی در این خصوص نمی‌زند و به روی خودش نمی‌آورد . وی سازماندهی دستفروشان را از گزاره مواردی تیتر کرد که می بایست مسئولان استانی برای محافظت امنیت و وقار شهر فکری به هم اکنون آن نمایند . 


انصاری پروانه‌های کسب موقت را نشان‌دهنده ضعف بیان کرد و گفت: معمولا در یک عدد دو ماه آخری سال برخی اشخاص مبادرت به اجاره فروشگاه کرده و ما طبق امر اتاق اصناف مکلف به دادن پروانه موقت یک ماهه خواهیم بود . انصاری افزود: اشخاص با واریز مبلغی به اکانت اتاق صنفها این پروانه را اخذ و عمل خواهند کرد و کسی که یک سال مالیات و اشکال هزینه‌ها را پرداخت کرده است، ضرروزیان می‌بیند . 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۸/۲۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی