noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار وب‌سایت صنعت کفش؛ عصردیروز، سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷ پنجمین عصر روءیت کرد و بازدید نوروزی زنجیره بها کفش، چرم، کیف، پوشاک چرمی و صنعت های متعلق با حضور اهل یک محل این صنعت های در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد . 

در این نشست که به میزبانی جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران، اتحادیه کفاشان دستدوز تهران، اتحادیه کفش ماشینی و لاستیکی تهران، اتحادیه سراجان تهران، انجمن صنعت های چرم ایران، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی ایران، اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی، تصنعی و الزامات کفش تهران برگزار شد؛ پیشکسوتان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی زنجیره قیمت چرم و کفش کشورحضور داشتند . 

در اولِ این مراسم علی لشگری، عضو هیات مدیره و دبیر کل جامعه صنعت کفش کشور ایران ضمن خوشامدگویی به حاضران، وحدت و همدلی را سرمایه اجتماعی دانست و اظهار امیدواری کرد: با این سعی می‌توان از حجم چالش‌های جان دار در موقعیت فعلی تولید کاست و با قوت جلو رفت . 

همینطور در این گرد هم آیی نمایندگانی از تشکلهای هفتگانه، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خویش درباره شرایط جان دار تولید، برنامه و راهکارهای برون‌رفت از چالش‌ها در سال نو پرداختند . 

در همین راستا دکتر معالج علی اژدرکش، مدیریت اتحادیه کفش ماشینی و لاستیکی تهران از افت ۳۰درصدی بها پول ملی سرزمین در اولِ سال گفت و تیتر کرد: تمام صنعتگران صنف‌ها وابسته به صنعت کفش میتوانند با همیاری و دست در دست هم داشتند، می توانند سختی‌های پیش روی سال نو را به سالم پشت سر بگذارند . 

حسن نصیریان از اعضای هیات مدیره انجمن چرم کشور ایران نیز با اشاره به مشکل‌ها این صنف در فرمان تولید، قیمت‌گذاری، توزیع و فروش اظهار کرد: یکی از مخرب‌ترین فعالیت‌های انجام شده در یکسری سال اخیر زمینه ورود چرم از ترکیه بود که با حالت دوچندان راحت و سهل وآسان انجام شد و می‌شود . به این ترتیب از خلا بازار به کار گیری شد در فیض این چرم‌ها زمینه استقبال قرار گرفت . بنابراین بایستی با نوعی تعامل به این قضیه رسیدگی و رفع شود . 

از اتحادیه سراجان تهران نیز محسن خردمند، مدیر اتحادیه، سخنان خود را با نفد از تصمیم‌های مدیران بالادستی مقدمه کرد و گفت: سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان رئیس کل اقتصادی مرز و بوم در بخش‌های مختلف از افرادی که سال‌ها کوله‌بار تجربه در بطن بازار کسب کرده‌اند مشاوره نمیخواهند و این سبب به تصمیم‌گیری‌های اشتباه می‌شود . او گفت: تمام روسای اتحادیه‌ها، صنعت های و کارفرماها دارنده دانش تجربی بسیاری می‌باشند که می توانند نقطه‌نظرات و راهکارهای موثری ارائه دهند . 

همینطور نبی شجری، رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران نمایشگاه امپکس را بستری برای آموزش دانست و گفت: این نمایشگاه زمینه‌ساز این بود که بتوانیم خویش را با حالت روز عالم به‌لحاظ فناوری و علم فنی مطابقت و همخوانی کنیم . 

از دیگر سخنرانان این جلوس کرد محمد عرب مدیر هیات مدیره جامعه مدیران و متخصص ها صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران بود که تیتر کرد: نباید تنها از نقاط ضعف اظهار‌ بلکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های جانور گسترش قادر است بهانه‌ای برای تغییر نگاه‌ها باشد و درواقع این خود صنعتگر است که می تواند از این گوشه و کنار بهره‌وری حتمی را داشته باشد . وی با اشاره به چالش‌های سیاست‌گذاری در امر مالیات بر ارزش افزوده ادامه داد: یک عدد از درآمدهای دولت‌های جهان مالیاتی می باشد که در قبال بها افزوده محصول از مصرف کننده آخری اخذ می‌نمایند ازاین‌رو نمی توان انتظار حذف آن را داشت بلکه منش پرداخت آن در کشور تهی دست باز‌نگری و اصلاح هست . 

علیرضا 

ملک‌پور، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم تصنعی و مصنوعی کشور‌ایران نیز به کمبودهای جانور برای عمل محصولات پرداخت و تاکید کرد: در موقعیت حاضر بایستی واقع‌بین بود و اندیشه کرد چرا با تمام دانش‌های اندوخته شده‌ای که از تجربیات فعالان این صنایع وجود دارد، نمی‌توانند خلل ها خود را رفع کنند؟ در نقطه پایان این سخنرانی‌ها علیرضا ملک‌پوری دبیر اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی، تصنعی و مصنوعی و لازمات کفش تهران برای برون‌رفت از وضعیت بازار فعلی کشور توصیه داد: در مشاجره ایجاد تولیدات چرمی کمبودی در میهن وجود ندارد بلکه می بایست برای بسط بازار به سمت به کار گیری از فضای مجازی برای فروش تولیدات این صنف‌ها رفت و بازار دیجیتالی راه‌اندازی کرد تا به این ترتیب فروش آنلاین برای سراسر عالم فراهم شود . 

در این جلوس کرد همچنین روسای اتحادیه کفاشان تبریز، اصفهان و همدان، اتحادیه لوازم ورزشی تهران، اعضای هیات مدیره و دبیر انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران، انجمن کفش ماشینی استان قم، انجمن کفش تبریز، دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران، تعاونی تلاشگران صنعت کفش هیدج، تعاونی کشور کفش، نشریات تخصصی حوزه چرم و کفش حضور داشتند .

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۷/۱۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی