noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

درحال حاضر صنعت کفش ایجاد باطن عالی نمی‌باشد . فعالان این عرصه قاچاق، واردات بی‌رویه، خلأهای رسمی در زمینه واردات مواد اولیه، نرخ بالای وام ها بانکی و استقبال نکردن مردم از کفش ساخت باطن را علت تعطیلی بیش از نیمی از واحد‌های تولیدی کفش تیتر می‌کنند و تقاضای حمایت دولت و مشاوره بخش اعظم با این صنف را دارا‌هستند و ولی خوب می دانند که بدون به روز رسانی طرح، کیفیت و تبلیغات، در به همان پاشنه می چرخد و رقبای خارجی دست بالا را در جذب مشتری خواهند داشت . 


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آرمان، براساس داده ها منتشر شده، سهم کشور ایران در بازار کفش صرفا دو‌درصد است، در سال‌‌های اخیر ورود کفش‌های بی‌کیفیت چینی به سرزمین و تبعات منفی استفاده از آن منجر شده تا مردمان به ‌سمت به کارگیری از محصول ها داخلی روند، ولی تولیدکنندگان نیز بایستی خود را به‌روز نمایند . علی شالباف، مدیرعامل مجموعه صنعتی کفش ملی معتقد است، ساخت ۱۰۰۰جفت کفش تا هنگامی که به دست مصرف‌کننده برسد برای بیش از ۴۰۰ نفر نیروی انسانی اشتغال‌زایی دارد، ولی با واردات بی‌رویه و قاچاق، بیکاری در این صنف موج می‌زند . در سال‌های قبل قاچاق و واردات بی‌رویه به بلای جان محصولات داخلی تبدیل گردیده می باشد . بها کفش‌ها با اعتنا به محصول و گونه کار مختلف هست و ارزش بعضی از کفش‌ها چه بسا تا ۳۰۰‌هزار تومان نیز می‌رسد، اما به‌طور کلی در این صنف گران‌فروشی وجود ندارد . در حالی که آمارهای رسمی از قاچاق کفش در دسترس نیست، اما آمار میدانی حاکی از آن میباشد که در سال گذشته بیش از ۵۰۰‌میلیون دلار کفش به مملکت قاچاق گردیده هست که عمدتا از کشورهای ترکیه و چین بوده میباشد . 


مافیای 

کفش 

براساس گفته مسئولان صنف کفش، در دعوا واردات کفش به داخل کشور ایران شاهد یک مافیا هستیم که می بایست با آن برخورد منطقی شود، زیرا در مشاجره کفش به هیچ‌عنوان نیازمند واردات نیستیم . ضمن اینکه در ۳۰ سال قبلی که صنعت کفش به موقعیت و تجهیزات امروز نرسیده بود، صادرکننده کفش به روسیه، فرانسه، اسپانیا و یکسری مرزو بوم دیگر بودیم . متاسفانه شرایط تغییر و تحول کرد و به‌دلیل نتیجه سرشاری که واردات کفش دارد، مبادرت به واردات آن می‌نمایند و متاسفانه دستگاه‌هایی که مسئول این مورد هستند، برخورد صدق با این وارد‌کنندگان ندارند . واردکنندگان کفش را به هر قیمتی که بخواهند می‌فروشند و تبلیغات بسیار زیادی به‌نفع خودشان دارند و جوان‌ها را ترغیب به خرید کفش فرنگی با قیمت‌های گزاف می‌کنند . به عبارتی قدر که برای کفش فرنگی تبلیغات مثبت رخ می‌گیرد، برای کفش داخلی تبلیغات منفی انجام می شود . در حالی که وقتی به آمار رسمی واردات کفش نگاه نمایید فراوان ناچیز میباشد . 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی