noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار اسومس، روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ماه، گرد‌همایی کمیسیون بازرگانی انجمن ملی صنعت های پلاستیک ایران با حضور نمایندگانی از تشکل‌های عضو انجمن از پاراگراف جامعه صنعت کفش کشور ایران در محل خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران برگزار شد . 


در این نشست، دو قضیه محوری ارزش مواد نخستین صنایع تکمیلی و فرایند عرضه و تقاضای مواد نخستین ارائه گردیده در بازار بورس محصول در امر عمل قرار گرفت . 


راجع به مسئله اول، اعضاوجوارح با چک قیمت‌های جهانی مواد اول صنعت های تکمیلی تولیدشده در صنایع پتروشیمی تایید نمودند که این تولیدات با در نظر به دست آوردن پنج درصد پایین‌تر از قیمت فوب خلیج عجم عرضه گردیده است . 


در 

قضیه فرایند عرضه و تقاضا نیز مقرر شد تا در گردهمایی بعدی این کمیسیون، آمار عرضه و تقاضای مواد پلیمری و پتروشیمی عرضه شده در بازار بورس کالا طی پنجاه و دو هفته سال ۱۳۹۶ قضیه نظارت قرار گیرد تا مشخص شود آیا عرضه این مواد اولیه در گریدهای متعدد پاسخگوی تقاضای خریداران داخلی بوده است یا خیر؟ 

گزارش‌ جلسات بعدی این کمیسیون متعاقباً به اطلاع مخاطبان گرامی خواهد رسید . 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۷/۱۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی