به گزارش خبرنگار اسومس (جامعه مدیران و متخصص ها صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران ASSOMES)، روز جمعه ۱۸/۱۲/۱۳۹۶ رویداد مهمی در زمینه همکاریهای مشترک برندهای اهل ایران و اروپایی شکل گرفت و طی مراسمی مختص از مارک مشترک درسا و سواروسکی پردهبرداری شد .
این همیاری دربرگیرنده تلفیقی از کیف و لوازم چرمی با طرحهای اصیل ایرانی کاری از مجموعه درسا و الماسهای براق و زیرورآلات مارک سواروسکی میباشد .
همینطور در مراسم رونماییاز این مارک مشترک، لشگری، عضو هیئت مدیره و دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران، قبادی، دبیر کارگروه سوقدهی مد و خرقه وزارت تمدن و راهنمایی اسلامی، خردمند، ریاست اتحادیه سراجان تهران، پزشک معالج روستا، مدرس و مشاور بازاریابی، شفیعی، مشاور برندسازی، فاطمی و نورمحمدی، بنیانگذاران برند درسا، حاج نورمحمدی، مدیرعامل درسا هوم و اندرو، رئیس استدلال مارک سواروسکی حضور داشتند که در سخنان امیدبخش خود، به اهمیت برندسازی و ایجاد موضوع های اشتغال آفرینی برای زنجیره قیمت چرم و کفش و همینطور بکارگیری متودهای بازاریابی برای افزایش سهم بازار اشاره کردند .
در ادامه دقت مخاطبان گرامی را به گزارش چهره یی از این مراسم جلب مینماییم .
- ۹۷/۰۷/۲۰