noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

رسول شجری در اعلام کرد وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه تشدید ساکن شدن سبب مشکل ها متعددی را برای واحدهای تولیدی کفش به وجود آورده است، اظهارداشت: جلسات مختلفی را با مسئولان گوناگون برگزار کرده ایم و تمامی شعارهایی در حمایت از ایجاد ملی سر می زنند ولی متأسفانه بیان کننده کسی به فکر واحدهای تولیدی به ویژه صنعت کفش نمی‌باشد . 


وی با ابلاغ این‌که به جای فروش در بازار عید فقط سردرگم بوده و برای حل مشکل ها خود به هر دری می زنیم، افزود: تعطیلی واحدهای تولیدی کفش همین سال رشد ۱۰ تا ۲۰ درصدی داشته می‌باشد و بخش متعددی از نیروی انسانی این حوزه بی کار شده اند . 


مدیریت اتحادیه کفاشان دست دوز بسیاری از واحدهای تولیدی گزیده از خط ساخت خویش را تعطیل و با ظرفیت حدالقی عمل می کنند، تصریح کرد: این در حالی میباشد که روزی صنعت کفش مرزوبوم جنس به روسیه صادر می کرد اما روز جاری به حافظه سودجویی یک سری از افراد در تشدید واردات و قاچاق کفش در حالت نامناسبی قرار دارااست . 


او در ادامه کلام های خود به واردات زیره و رویکرد کفش به عنوان کالای نصفه ساخته به کشور اشاره کرد و گفت: سودجویان به راحتی این زیره و راه کفش را در یک پایین پله چسبانده و راهی بازار می کنند کسی نیز با آن ها برخوردی نمی نماید . ما چه بسا پیشنهاد دادیم که یکی ازکارشناسان اتحادیه به رخ رایگان در گمرکان بومی شود و بازدارنده وردات این مدل کالاها به تیتر ابزار ایجاد شوند ولی متأسفانه کسی پذیرش نکرد . 


شجری با بیان این که همین سال واحدهای ایجاد کفش فروش نیکی نخواهند داشت، گفت: رقابت در بازار دوچندان ناعادلانه است بها مواد اول گران می‌باشد و در غایت ارزش کالاهای ما را ارتقا داده می باشد . 

در حالی که قیمت کالاهای قاچاق ارزان می باشد

  • ۹۷/۰۷/۲۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی