noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

در حالتی که در گذشته چینی‌ها در زنجیره بها ساخت کالاهای گوناگون فقط تامین‌کننده نیروی انسانی، انرژی و زمین بودند و کشورهای دیگر علم و فناوری و سرمایه را تأمین می‌کردند، البته روز جاری چینی‌ها در این زنجیره قیمت جایگاه خویش را تغییر تحول داده‌اند و از کشوری که نیروی انسانی و زمین را تأمین می‌کرد، به کشوری تبدیل شده‌اند که خود طراحی و مدیر می نماید . در راستی بایستی ذکر کرد که حضور در زنجیره ارزش تولید فرآورده مهم ترین برهان موفقیت چین در کسب ورود به بازارهای جهانی در تولیدها گوناگون است . 


ورود 

جمهوری اسلامی ایران به زنجیره قیمت جهانی کفش درحال حاضر با اعلام خبر قرارداد میان تولیدکنندگان کفش ایرانی با یک برند مطرح خارجی، اینگونه به ‌نظر می‌رسد که دروازه‌های پرورش و توسعه و گسترش این کسب‌وکار در کشورمان درحال بازشدن میباشد . 


ورود تولیدکنندگان کفش خارجی به کشور ایران را می‌توان ابتدا سرمایه‌گذاری و شراکت اقتصادی استوار با طرف‌های اهل ایران دانست . شراکتی مسلما به توسعه و گسترش صادرات این تولید ها و رجوع اعتماد از دست‌رفته به تولیدات اهل ایران در کشورهای ناحیه سبب خواهد شد . 


رئیس اتحادیه کفش ماشینی در خصوص قرارداد همکاری با شرکت‌های خارجی برای تولید کفش در جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: «برای آن‌که مانند گذشته بتوانیم سهم مطلوب خویش را در بازارهای جهانی و حداقل بازار‌های کشورهای همسایه به دست آوریم، شایسته ترین رویه همیاری با برند‌هایی هست که در درحال حاضر حاضر سهم بازار، شبکه فروش و حالت مناسب در بازارهای صادراتی دارا‌هستند و در در میان کشورهای همسایه شناخته‌شده می باشند . 




اولین توقع از این همکاری این میباشد که محصول ها ایرانی با عبارت made in iran سهم خویش را در بازار به دست آورد؛ یعنی اعتماد مشتریان را کسب نماید . همکاری با برند‌های مطرح قادر است این قضیه را برای کفش‌های ایرانی به دست بیاورد .» 

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی