noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی غفوری مقدم پیش از ظهر در نشست خبری تخصصی صنعت چرم، کیف و کفش که با راه و روش معرفی ظرفیت‌ها، تقویت بازاریابی و صادرات در تالار جلسات اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت بخش محرمانه برنامه‌هایی را برای ارتقاء تولیدها کیفیت خوب دارااست . 


او ادامه داد: میانگین صنوف تولیدی کشور ۲۰ درصد است که هم اکنون به ۱۸٫۵ درصد رسیده، این عدد می بایست به دست‌کم متوسط کشوری ۲۲ درصد برسد و برای ارتقا تولیدکنندگان و محصولات تولیدی مستمند حمایت دستگاه‌هایی از پاراگراف اتاق صنف‌ها هستیم . 


معاون کارها بازرگانی و گسترش تجارت اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی متذکر شد: حضور بسیار قوی محصولات تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و فرنگی سبب ساز توسعه صادرات صنعت کفش می گردد . 


غفوری مقدم با اشاره به پرورش مناسب مرحله کیفیت کیف و کفش در خراسان رضوی، افزود: این استان در یکی دو سال اخیر جایگاه چهارم در ایجاد تولیدها کفش را داشته و در تولید ها دست دوز جایگاه دوم را کسب کرده می باشد . 


او 

با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی مطلوب هست برای اینکه دروازه جدیدی برای ساخت باطن ساخت کنیم، یادآور شد: برنامه‌ریزی شده می‌باشد که کشورهای پاکستان، افغانستان و ترکمنستان را با محصول ها حوزه چرم آشنا کنیم

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

  • ۹۷/۰۷/۲۴
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی